TÖRNSTRÖM bloggar

Styrelsemöte på Brukarnasrevisionsbyrå

Idag fick jag deltaga för första gången som nyexaminerad Brukar revisor i Brukarnasrevisionsbyråns styrelsemöte.  Väldigt spännande och intressant. Att man sedan fick ta posten som mötets sekreterare gjorde inte saken …

Julen på intåg

Det är den 15 december, 2013 idag. Julen står vid dörren. Och jag vet i mitt innersta att denna tid är inte alltid så uppskattad av många människor. En del …